Salg af lodsedler for juniorer

6. maj 2019 22:35 , af Lillian Hansen

Dette er mest til juniorerne, men skulle nogle seniorer være interesseret, så giv Lillian en melding på lillian.oplev@gmail.com

Kære alle juniorer

Vi har fået mulighed for at sælge lodsedler til fordel for diabetesforeningen!

Ved at sælge disse lodsedler, så støttes Diabetesforeningen, Støvring tennisklub og I får mulighed for at få noget klubtøj alt efter, hvor mange lodder i får solgt.

Hvert lod koster 30,- og det er et skrabelod, så man ser straks om man har vundet.

For at få en klub t-shirt eller et par shorts, skal man sælge 20 lodder - 40 lodder hvis man vil have et sæt.

For at få en klub jakke eller et par bukser, skal man sælge 30 lodder - 60 lodder, hvis man vil have et sæt.

Ønsker du en ny god ketcher, skal der sælges 60 lodder.

Tøj og ketchere kan ses på shopeasy.dk - klub login - navn: Tennis + kode: 9530 - billeder af tøjet kan også ses i klubhuset.

Lodsedlerne kan sælges fra nu af og indtil 7. juni. Dem man ikke får solgt, sendes bare tilbage til diabetesforeningen, men de tæller jo så heller ikke med.

Har i lyst og mulighed, så er der på lørdag d. 11. maj arrangement i Støvring midtby (Lørdag den 11.05.19 kl. 10-14 TEMA SUNDHED + indslag kl 13.30 v Jesper Skibby, Cykelrytter), hvor man kan få solgt en masse lodder nede i byen. Ellers kan naboer, familie og venner tilbydes dem - sidste år gik bilen (hovedgevinsten) til en familie på Højdedraget……:-)

Skriv til Henning (Emma T’s far) på thygesenhm@gmail.com  - hvor mange lodder i forventer at sælge, så modtager i til træning eller spil og spis det bestilte antal. Vi afregner når i er færdig eller d. 7. juni når konkurrencen udløber.

Derefter bestiller Lillian det/de ting, I hver især har optjent til, så I skulle kunne modtage det inden sommerferien!

Mange hilsner fra Henning og Lillian