Mentorordningen

MENTORORDNING – BESKRIVELSE

Formål:

Mentorordningen er ment som et tiltag for at nye senior medlemmer skal falde godt til i klubben og dermed blive fastholdt.

Hvem:

Alle rutinerede medlemmer kan melde sig som mentor.

Indhold:

En mentor skal:

• sørge for at det nye medlem føler sig velkommen i klubben

• spille med det nye medlem

• sørge for/opfordre til at finde andre, der kan spille med det nye medlem

• introducere det nye medlem til klubbens aktiviteter såsom pinsepop, spil&spis, spil sammen, klubmesterskab mv.

• introducere boldmaskinen

Varighed:

Man melder sig til en rotationsordning for mentorer. Man er mentor én måned, hvorefter man roterer om bag i listen og afventer en ny måned som mentor for et andet nyt medlem. Man skal melde fra til Annette Dohm, hvis man ikke længere ønsker at være mentor. Af hensyn til de øvrige mentorer, bedes man venligst lade være med at melde fra lige før man står for tur.

Rotationsliste:

Vil - måske (ellers kommer der mail rundt) - fremgå af hjemmesiden (man kan blokke en måned, hvis man ved, at man er meget lidt til rådighed, f.eks 3 ugers ferie i juli eller meget væk arbejdsmæssigt eller lign.).

Fordele:

• Bedre oplevelse af Støvring Tennisklub for nye medlemmer

• Bedre udnyttelse af tennisanlægget

• Øget indtjening/medlemstilgang til klubben, således at kontingentet for alle kan holdes i ro.

TILMELDING

Til Annette Dohm ved at sende besked til hende på annettedohm@gmail.com