Så blev bestyrelsen fuldtallig i jubilæumsåret!!!

8. juni 2021 08:28 , af Lillian Hansen

Vi har nu fået en fuld bestyrelse, og glæder os til samarbejdet! Bestyrelsen består af: Jesper Andersen, Marianne Frank Mogensen, Sten Gasberg, Peter Møller og Lillian Hansen. Supleanter er Morten Lindberg og Kenneth Petersen.

Jubilæumsåret er skudt igang med den nye grill, hvor I skal huske, at der er gratis pølser og brød (enten i køleskabet eller fryseren) til fri afbenyttelse, hvis I skulle have lyst til lidt ekstra hygge i klubben!

Og et nymalet hus i flotte farver og rene tagrender som stråler os i møde når vi kommer til klubben - så kan man da kun blive glad ikk'!!!!

Og husk jubilæumsfesten efter klubmesterskaberne d. 4. september - sæt kryds i kalenderen, enten hele dagen eller bare til festen :-)