Nyt 24. April 2020

24. april 2020 21:24 , af Lillian Hansen

Kære medlemmer

Så er der nyt! Der kommer så meget den næste tid, at vi prøver at dele det lidt op for jer :-)

Betaling af kontingent er åbnet, og kassereren tager gerne imod på

Spar Nord reg. 9349 - kontonr. 4562587581 - Kender i nye spillere, så skal de lige kigge på hjemmesiden og skrive informationer til kassereren ved indmeldelse

Type

Senior (over 25 år)

900,-

Ungdom (under 25 år)

450,-

Træningsgebyr senior (Kun ifølge aftale)

+400,-

Familiekontingent (1 senior + 1 junior)

1.050,-

Familiekontingent (1 senior + 2 eller flere juniorer)

1.200,-

Familiekontingent (2 seniorer + 1 junior)

1.950,-

Familiekontingent (2 seniorer + 2 eller flere juniorer)

2.100,-

Formiddagsspiller (hverdage indtil kl. 13.00)

Introduktionskursus - senior

200,-

Passivt medlem

100,-

Depositum for nøgle til klubhuset/baner (kontakt kassereren)

150,-

½ pris for medlemskab i Støvring tennisklub, hvis du er fuldgyldigt medlem i Skørping (+ bopæl i Skørping)

450,-

Kommunen går i gang med klargøring af banerne først i næste uge (og vi forventer selvfølgelig de bliver færdige), og de har indvilliget i at lave lines for os mod en ekstra betaling. Det betyder, at vi ikke skal ned og kravle og hive i lines oven i hinanden, og det er vi meget glade for!

Der er dog stadig nogle ting, som skal ordnes og laves inden opstart, så vi har brug for jeres hjælp - gerne forskudt af hinanden eller når I lige har tid i løbet af næste uge!

Vi har en liste af opgaver, og vi laver næste weekend en arbejdsweekend, hvor I tilmelder jer i 2 timers hold, så vi får lavet en masse, men med få mennesker i området.

Vi starter begge dage kl. 9 - 10.50, 11-12.50, 13-14.50 Skriv til Lillian.oplev@gmail.com om hvornår du kan, så skriver jeg tilbage i tilfælde af ændringer!

Listen over opgaver er flg:

1. Grundig rengøring af klubhuset - køleskab, fryser, køkken, borde, stole, døre, toiletter, gulve, vinduer. (omklædningsrummene må ikke bruges foreløbig) Rengøringsartikler vil være i køkkenet.
  2. Windbreakers op - de ligger i bænkene udenfor klubhuset
  3. Bænke, skraldespande, koste, slæbenet, skrabere, tællere ud på banerne
  4. Ophængning af spritflaskeholdere
  5. Net op