Nyhedsbrev/Standerhejsningsinfo 25. april 2021

25. april 2021 20:07 , af Lillian Hansen

SÆSON 2021

Tennissportens dag lørdag d. 8. maj, hvor vi byder velkommen til alle, som har lyst til at prøve tennissporten af i en hyggelig og imødekommende klub med plads til alle! For hele familien!

Mixdoublestævne 9. maj

Pinsepop afholdes 2. pinsedag d. 24. maj.

Damedoublestævner kommer fredag d. 18. juni og onsdag d. 18. august

Herredoublestævner bliver mandag d. 14. juni og fredag d 20. august

Til alle stævner bliver der bare ren tilmelding, og så sættes man sammen med en makker på dagen, så det er bare med at få meldt sig til - alle kan deltage både nybegyndere, letøvede og øvede spillere!!!

Klubmesterskab først i september og 40 års jubilæumsfest kobler vi sammen til en sjov og aktiv dag med en festlig afslutning!

Spil med boldmaskine hver søndag kl. 15 - 16, bare mød op

Frit “Spil sammen” hver søndag kl. 16 - 18, hvor man bare møder op

Vi afholder spil og spis igen i år, men med begrænsning på tilmelding af hensyn til coronasikkerhed. Vi åbner i år op for alle udefra også til at deltage i spil og spis, så det kan gælde om at være hurtig til at tilmelde sig - man behøver jo ikke være medlem for at deltage - i kan tage naboen, familiemedlemmer, venner med ned til spil hygge og spisning.

Spil og spis: Onsdage fra 12. maj - 13. juni kl 17-18 med efterfølgende spisning - husk tilmelding pr sms 61668840 eller mail til lillian.oplev@gmail.com

40 års jubilæumstilbud fra 6. maj

Vi ønsker at fejre vores jubilæum hele sæsonen ved at vi forsøger at få sponsoreret en gasgrill - ellers køber vi en - som vi så vil have stående på terrassen til fri afbenyttelse. Der vil i fryseren være pølser og pølsebrød hele sæsonen til bare at tage og nyde. Hvis I sidder og nyder en øl eller vand efter spil, så kan I få sulten stillet ved at grille en pølse :-)

Frede har lovet at male klubhuset sammen med en masse aktive skønne medlemmer. Måske skriver vi ud om hjælpende hænder til det når Frede melder klar!

Kort info om Padel:

Bestyrelsen og mange medlemmer har igennem flere år talt om padel til klubben, og vi synes nu, det er tid til at skabe en fornyelse i Støvring tennisklub.

Siden januar har vi haft et padeludvalg, som arbejder på alt det grundliggende der skal til  for at kunne få padel til Støvring tennisklub. Vi har deltaget i fondraisingkurser, møder med andre tennisklubber, som har etableret padel, regnet på budgetter, skrevet ansøgninger og så er der blevet målt, talt med firmaer og kommunefolk til den store guldmedalje. Som det er nu, så arbejder vi på højtryk med alt, men har selvfølgelig ikke lavet nogle aftaler. Vi afventer nemlig generalforsamlingen, hvor vi skal have en afstemning om medlemmerne stadig er med på ideen!

Sidste år blev der givet stor rygstøtte til at køre på med projektet, men nu hvor det bliver helt konkret, så vil vi sikre os, at klubbens medlemmer stadig er med!

Generalforsamling afholdes 6. maj med tilmelding for at sikre coronarestriktioner - vi skal måske afholde det udendørs eller et andet sted, hvis vi bliver mange.

TRÆNING 2021

Voksenintroduktion for begyndere og nye spillere ved træner Annette Dohm. Tilbud om introduktion til tennisspillet. Du betaler 200,-, får en ketcher i hånden og træning 8 timer. Melder du dig så efterfølgende ind i klubben, så beholder du ketcheren og får træning resten af sæsonen. Træningsstart 4. maj

- tirsdage 17 - 19

Seniortræning for letøvede og øvede ved træner Peder Lisberg. Tilmelding til Annette Dohm. Træningsstart 29. april

- torsdage 17 - 21 (2 hold)

Juniortræning ved trænere Lars Søndergaard, Eddy Klemmensen, Christian Pedersen, Kenneth Pedersen, Mikkel Gadegaard.

Man møder bare op. Du kan deltage 2 gange i træningen og låne ketcher. Melder du dig efterfølgende ind i klubben, får du en ketcher.

Træningsstart 6. maj

• for nybegyndere og letøvede torsdage kl. 16 - 17
  • for øvede torsdage fra 16 - 17.30

God fornøjelse og god sæson til alle!