Klubmesterskab 2020

7. august 2020 12:05 , af Anja Ørbæk Nielsen

Klubmesterskab 2020

I år er der Klubmesterskab for seniorer lørdag d. 12. september kl. 09.00

Det er muligt at stille op i følgende rækker: Damesingle, Herresingle, Damedouble, Herredouble og Mixdouble.

Da der skal afvikles mange kampe på en dag, spiller vi efter følgende system:
- Alle kampe bliver spillet som match tiebreak (bedst af tre)
- Der vil blive spillet i puljer på dagen, med finaler til af afgøre hver række.
- Arrangementet er for alle uanset niveau.
- Mystery Partner: Alle kan tilmelde sig doublerækkerne også uden makker. Vi forsøger at sammensætte hold ud fra de tilmeldinger vi har i denne kategori.
- Tilmeld dig med din favorit makker i en double

Alle der tilmelder sig, kommer i samme række. Vi spiller med et system så alle har mulighed for at vinde/tabe uanset tennisniveau.

Der kan i alle fem rækker tilmeldes i disse kategorier:
-Elite: Tidligere prof/divisionsspiller
-A række: Turneringsspiller niveau
-B række: Rutineret/øvet
-C række: Let øvet/nybegynder

Som noget nyt i år, vil der være sandwich til frokost. Disse bestilles inden afvikling af klubmesterskabet. Prisen for deltagelse er 75 kr. uanset hvor mange rækker du tilmelder dig. Prisen er inkl. kaffe/the og frokost med 1 øl/vand

Tilmeldingsfristen er mandag d. 7. september kl. 24.00 og sendes til 2098 9933 eller andyvandhul@yahoo.dk.  Ved tilmelding husk at oplyse hvilken sandwich du ønsker:

Kylling/bacon, Æg/rejer, Frikadelle m. rødkål, Skinke/ost, Serranoskinke med pesto og brie, Spicy kylling m salsa, jalapenos og nacos eller Tunsalat

Vel mødt til en hyggelig dag på anlægget, vi glæder os til at se jer :-).

Aktivitetsudvalget