Indendørs minitennis 2019/2020

14. august 2019 21:08 , af Lillian Hansen

Nu nærmer tiden for indendørssæsonen sig med hastige skridt. Nyd endelig de udendørs baner så længe vejret er til det - vi plejer at lukke ned efter efterårsferien - men husk også at der er mulighed for at blive rørt, få trænet tennisslagene og få smurt lattermusklerne til minitennis i gymnasiehallen, Mastrupvej 77 i Støvring.

Sæsonen går fra 2. september - 23. April. Hallen vil nogle gange være lukket i forbindelse med, at gymnasiet selv skal bruge hallerne, men så er der oftest en seddel på yderdøren ugen før, og ellers kan I selv tjekke på: http://www.lectio.dk/lectio/286/kalender.aspx?type=se# . Den er dog ALTID lukket i skolernes ferier.

Minitennis er tennis spillet på en badmintonbane med nettet sænket til tennishøjde, spillet med skumbolde med diameter på 9 eller 12 cm (som kan købes i sportsbutikker eller af klubben) og selvfølgelig i indendørs sko. Minitennis giver rigtig god øvelse i at slå slagene rigtigt, man får dejlig motion og også tit en god latter, og så kan ALLE være med, for det er meget lettere at styre en skumbold.

Er du/I interesseret, men i tvivl om det er noget for dig/Jer, så prøv det et par gange inden du/I betaler! Skriv til Lillian.oplev@gmail.com , så finder vi ud af noget! Der er selvfølgelig først til mølle i forhold til baner, så.... Tilmelding af baner til Lillian.oplev@gmail.com

Vinterkontingent er 1000,- pr bane, og så bestemmer I selv, om I vil være 2, 3, 4, 5 eller flere om at dele det, bare 1 af Jer indsætter pengene på Spar Nord reg. 9349 kontonr. 4562587581

For ungdomsspillerne starter minitennis når udendørstræning slutter, så for dem starter det mandag d. 16. september. Det koster 200,- for indendørssæsonen, som indsættes på Spar Nord reg. 9349 kontonr. 4562587581. Der vil ikke være træner på (deraf den billige pris!) men der vil altid være en voksen tilstede! Nye spillere er meget velkomne til at komme og prøve tennis af! Man kan altid prøve 2 gange før "bordet fanger". Vi har også altid nogle ekstra ketchere og masser af bolde til udlån med! I behøver ikke tilmelde jer - I kommer bare allesammen ;-)

Ungdomsmedlemmer har selvfølgelig også mulighed for, at købe ekstra spilletid, ved at "købe" en bane i seniortiden - evt så hele familien kan spille sammen.

UNGDOM 6-18 ÅR: MANDAGE KL. 17 - 18 i den store og den lille sal

For SENIORER har vi fået tiderne:

TIRSDAGE KL. 17-18, 18-19, 19-20, 20-21 i den lille sal (m. 1 bane pr time)

TORSDAGE KL. 17 - 18 i den store sal (3 baner) og i den lille sal (1 bane)

Skriv til Lillian.oplev@gmail.com om hvilken bane/tid du/I gerne vil have, så svarer jeg hurtigst muligt.

Husk at ungdomsmedlemmer ikke behøver tilmelde sig til mandagstræningen, men blot møder op!

Håber I får en masse godt spil! Hilsen Bestyrelsen