Hvordan var udendørssæsonen 2020??? Besvares inden 22. November!!!

19. oktober 2020 21:54 , af Lillian Hansen

Kære tennismedlem

Nu er det blevet tid til at gøre status for udendørssæsonen. Derfor håber vi, at du vil være med til at dele dine oplevelser som medlem i klubben – så vi i fællesskab kan blive endnu bedre.

Til formålet har dgi/dtf lavet et anonymt spørgeskema, som tager ca. 4 minutter at besvare. Husk at det udelukkende handler om dine oplevelser i udendørssæsonen 2020.
Hvis I er flere medlemmer i husstanden, så kan spørgeskemaet besvares flere gange. Og forældre må meget gerne udfylde for sine børn!!!

Du besvarer spørgeskemaet her: https://da.surveymonkey.com/r/tennisevaluering2020 inden 22. november 2020!!!

Din besvarelse går til et godt formål

For hver besvarelse vi modtager, giver Dansk Tennis Forbund og DGI sammen 1 kr. til ”Team Fred”, som støtter børn med autisme til en god tennisstart i trygge rammer.

Analyse af besvarelserne

Når du udfylder spørgeskemaet, accepterer du, at ’Bevæg dig for livet - Tennis’ må analysere og præsentere dataene i anonymiseret form, samt at klubben ligeledes har adgang til dataene. Dvs at klubben får jeres svar,  men ikke jeres navne, så skriv skriv skriv!!!!

Du kan læse mere om Bevæg dig for livets privatlivspolitik her: www.bevaegdigforlivet.dk/privatlivspolitik

Vi håber, at du vil bidrage til det gode formål og hjælpe bestyrelsen med at finde ud af, hvad det er vores medlemmer gerne vil have!!! HUSK inden 22. November!

De bedste tennishilsner fra Annette, Anja, Marianne, Jesper og Lillian