Baner

Adgang til tennis og padelbaner kræver kode

Banerne må kun betrædes med tennissko, Indendørs sko kan benyttes på padelbanerne.- altså ikke løbesko og lign.!

Sørg for at holde orden på og omkring banerne 1-6, sæt redskaber på plads og husk at den sidste, der forlader banerne, smæk døren i.

Regler for reservation af baner

• Banerne må benyttes så ofte, de er ledige. Hver spiller har 3 reservationer(3 timer) og kan bookes 14 dage frem
  • En banereservation kræver mindst 2 reservationer af banen.  Padelbaner kræver 4 reservationer af en bane
  • Der kan reserveres 14 dage frem.
  • Hvis spillet på en reserveret bane ikke er påbegyndt senest 10 minutter efter starttidspunktet, er banen til fri afbenyttelse for andre.
  • Er du forhindret i at spille på et reserveret tidspunkt, skal reservation fjernes inden spilletidspunktet. Også ved "vejrlig". Misbrug af reservationer kan føre til udelukkelse.

Særligt omkring klubmesterskaber

• Til singlekampe må der bookes 2 timer, til doublekampe 3 timer

Banepasning af banerne 1-4

• Det er nødvendigt, at medlemmerne selv hjælper til med at vedligeholde banerne. Efter hvert spil skal banen klargøres ved udjævning af huller og stampning af efterfyldningen, udjævning med skraper, fejning af banen med fejenet og til sidst vandes hele banen efter behov. Man skal altid låse banerne efter sig.
    Baneudvalget afgør, om banerne skal lukkes eller er spilleklare.
  • Der må ikke spilles på tørre baner - husk evt.vanding inden spillet. Der er automatisk vanding af banerne, men man bør dog kontrollere om der evt. skal vandes alligevel.

Banepasning af padebane 5-6

• Efter hvert spil fejes kunstgræsbanen.

Slåmur
Bemærk at tobaksrygning også er forbudt på kunstgræsbanen ved slåmuren.