Banereservation

Banebooking

Hvis du vil vide mere om bookingsystemet følger her en instruktion til hjemmesidens bookingsystem.

Første gang du logger på, bedes du ajourføre dine medlemsoplysninger samt evt. ændre password. Dette gøres nederst på siden når du er logget ind, ved at vælge "Ændre indstillinger"

Har du problemer med login eller andet på siden bedes du kontakte IT-udvalget.

Efter login kan du reservere baner på reservations siden.

Du skal vælge bane, dato, tid og spille-partner for at reservere.

Du har 3 timer til rådighed en uge frem - så 1 time efter du har spillet, har du igen mulighed for at booke.

Ønskes der double, kan du booke 2 timer, men så har du selv brugt 2 timer, derfor vil det være en god idé at aftale med dine medspillere, at I koordinerer bookingen: Spiller 1 reserverer første time med Spiller 2. Spiller 3 reserverer anden time med Spiller 4.

Der er oprettet et medlem: Gæst, som du vil kunne bruge 1 gang pr. måned.

På bookingsiden vil en figur vise, at banen er optaget. Hvis du holder musen på figuren vises hvem, der har booket, når du er logget ind. Nederst på hjemmesiden vil du altid have adgang til at se dine reservationer. Der er her du skal ind hvis du vil slette dine rervationer.

Dine medspillere vil automatisk få besked om reservationer, ligesom du også selv vil modtage mail.

Adgang til banerne kræver nøgle. Denne kan mod depositum rekvireres via kontakt til klubbens kasserer.

Vi håber, at medlemmerne vil være hurtige til at fjerne bookinger, der alligevel ikke skal bruges. Det vil give os mulighed for bedre udnyttelse af banerne.