Onsdags Spil & Spis

Vi har SPIL OG SPIS hver onsdag fra d. 1. MAJ - 19. JUNI 2024 med hyggespil på tennisbaner og padelbaner og efterfølgende spisning.

Børn tager mor, far, søskende, bedster, mostre, onkler osv. med ned på banerne, og så spiller de sammen. Man behøver ikke være medlem, så tag endelig naboen, familien eller vennerne med, for vi ønsker bare, at så mange som muligt får rørt sig og hygget, og en sidegevinst er jo at flere kan få øjnene op for, hvor skønt det er at spille tennis og padel!

Banerne er åbne fra kl. 17-18, og så må I bare fordele jer, hvor der er plads. Succesen kræver, at I giver plads til hinanden, og at I ikke forventer at spille en almindelig tenniskamp, men øver spillet over mindre baner og med mange andre på banen - På Padelbanerne vil der sikkert også være flere på banen, men vi håber I vil hjælpe med at lave turnusordning, så flere kan få lov til at prøve at spille!
Man møder op i tennissko – ikke løbesko, da det ødelægger banerne - og så kan ketsjere, bats og bolde lånes af klubben, hvis man ikke har selv.

Af hensyn til maden, kræves der tilmelding senest dagen før, dvs tirsdag kl.24.00, men så står maden til gengæld også klar på bordet når I er færdige med at spille kl. 18!
Skriv også lige et tlf.nr på tilmeldingen, i tilfælde af aflysning. Det kan jo ske pga vejret, som kan være lidt svært at holde styr på.

Der er masser af vand i hanen, men der kan også købes øl og sodavand, hvis nogen ønsker det. Ellers må man også gerne selv medbringe drikkevarer!

Pris: Børn gratis  Voksne (over 18 år) kr. 40.00 pr. gang - der betales når vi har spist - gerne via mobile pay

Tilmelding til:

Lillian Hansen lillian.oplev@gmail.com eller sms på 61668840