Vintertræning - Minitennis i Gymnasiehallen 2017/18

17. august 2017 18:40 , af Lillian Hansen

Snart kan der igen spilles minitennis i gymnasiehallen, Mastrupvej 77 i Støvring.

Sæsonen går fra 12. september - 24. April Hallen vil nogle gange være lukket i forbindelse med, at gymnasiet selv skal bruge hallerne, men så er der oftest en seddel på yderdøren ugen før, og ellers kan I selv tjekke på: http://www.lectio.dk/lectio/286/kalender.aspx?type=se#, den er dog ALTID lukket i skolernes ferier. I år er det "kor-år", så der skulle ikke blive så mange lukkedage som sidst - ingen store forestillinger :-)

Minitennis er tennis spillet på en badmintonbane med nettet sænket til tennishøjde, spillet med skumbolde med diameter på 9 eller 12 cm (som kan købes af klubben, på nettet og i nogle sportsbutikker. Klubben har forskellige typer, så man kan prøve, hvilken slags, der passer bedste til jeres spil) og selvfølgelig i indendørs sko. Minitennis giver rigtig god øvelse i at slå slagene rigtigt, og man får dejlig motion og også tit en god latter ud af det.

Er du/I interesseret, men i tvivl om det er noget for dig/Jer, så prøv det en gang inden du/I betaler! Skriv til Lillian.oplev@gmail.com , så finder vi ud af noget! Der er selvfølgelig først til mølle i forhold til baner, så.... Tilmelding af baner til Lillian.oplev@gmail.com

Vinterkontingent er 1000,- pr. bane pr. time, og så bestemmer I selv, om I vil være 2, 3, 4, 5 om at dele det, bare 1 af Jer indsætter pengene på Spar Nord reg. 9349 kontonr. 4562587581 når I har fået bekræftet en ledig bane af Lillian.

For ungdomsspillerne starter minitennis når udendørstræning slutter, så for dem starter det mandag d. 18. september. Det koster 200,- for indendørssæsonen, som indsættes på Spar Nord reg. 9349 kontonr. 4562587581. Der vil ikke være træner på (deraf den billige pris!) men der vil altid være en voksen tilstede! Nye spillere er meget velkomne til at komme og prøve tennis af! Man kan altid prøve 2 gange før "bordet fanger". Vi har også altid nogle ekstra ketchere og masser af bolde til udlån med!

Ungdomsmedlemmer har selvfølgelig også mulighed for, at få ekstra spilletid, ved at "købe" en bane i de andre tider - evt så hele familien kan spille sammen, eller hvis man bare vil spille noget mere med kammeraten...

UNGDOM 6-18 ÅR: MANDAGE KL. 17 - 18 i den store sal

For ALLE, har vi fået tiderne:

TIRSDAGE KL. 17-21 i den lille sal (m. 1 bane pr. time)

MANDAGE KL. 18 - 19 i den store sal (m. 3 baner)

TORSDAGE KL. 17 - 18 i den store sal (m. 3 baner)

Tilmeld jer til "Lillian.oplev@gmail.com" og betal når du har fået bekræftelse på en tid.

Håber I får en masse godt spil! Hilsen Bestyrelsen