Seniortræning 2017

8. marts 2017 15:40 , af Annette Dohm

Tennistræning for seniorer i sæson 2017

Igen i år vil vi gerne tilbyde dig seniortræning.

Tilbuddet er til dig uanset om du var nybegynder sidste år eller er rigtig dygtig i forvejen. Eneste krav er, at du ønsker at udvikle dit tennisspil – og derfor også møder stabilt og går til den til træningen.

Ligesom de sidste par år er vi så heldige, at Martin (uddannet tenniscoach ved Dansk Tennis Forbund 2013) har sagt ja til at være vores seniortræner for 2 træningshold.

Vi har lyttet til et ønske fra sidste år om at træne tidligere og har derfor fastsat træningstiderne (niveaudelt) til:

Tirsdag kl. 16.45 - 18.30 inkl. 15 min opvarmning udenfor banerne

Tirsdag kl. 18.15 - 20.00 inkl. 15 min opvarmning udenfor banerne

Der vil være brugerbetaling på kr. 400 for sæsonen pr. person for ca. 14 x træning inkl. bolde. Det vil også blive muligt at være reservespiller, så man kan træne med ved afbud for kr. 25 pr. gang.

Skriv gerne kommentar på Facebook, om du er interesseret i at træne – så kan klubben få et overblik over, om der evt. er brug for et 3. træningshold :-) Den endelige tilmelding er først efter generalforsamlingen – så ny bestyrelse kan beslutte eventuelle kriterier ved fordeling af pladser.

Hvis du har spørgsmål til dette – så mød op til generalforsamlingen torsdag den 9. marts 2017 kl.

19.00 i klubhuset. Vel mødt :-)

Og skulle du være forhindret, kan du kontakte seniorudvalget ved Annette Dohm eller træner Martin Lauridsen på

telefon eller mail – se hjemmesiden.