Mentor og bolde

23. april 2017 10:10 , af Annette Dohm

VIL DU HJÆLPE KLUBBEN OG MELDE DIG SOM MENTOR?

Vi får et hold nybegynder voksne i år og har derfor brug for jeres hjælp som mentorer. Det er rimeligt simpelt - et medlem hjælper et nyt medlem godt igang med at blive tennisspiller. Tag ned og øv/spil med dem og introducer dem til vores arrangementer. Det behøver kun være en 4 ganges spil, så kan de forhåbentlig få en ny mentor, så de lærer flere i klubben at kende. Meld dig på annettedohm@gmail.com eller sms 4095 1435 (ring gerne hvis der er spørgsmål).

BOLDE

Klubben har købt en del bolde ind til en god pris. Som medlem kan I købe et rør HEAD ATP (4 bolde) til 60 kr. Kan købes til standerhejsning, eller efter standerhejsning via bestyrelsesmedlemmer når de er i klubben eller ved at kontakte Annette Dohm på 4095 1435.

På gensyn til standerhejsningen :-)