Projekt slåmur

6. april 2019 12:18

Kære medlemmer.

Vi har brug for Jeres hjælp til vores slåmur.

Da det hverken er den kinesiske mur, eller en mur der skal holde Mexikanske imigranter ude tænker vi det bør være et en smal sag at få renoveret vores nuværende slåmur.

Vi søger hjælp og inspiration, ja endda nogle der kan pege os i den rigtige retning til den rigtige entrepenør der kan hjælpe os.

Da vi er en lille klub har vi ikke overvældende med økonomiske midler, men vi kan dog betale for det. Bare for at være helt klar så søger vi ikke nogle til at lave sort arbejde. ;-)

Det vi skal have gjort er:

• Fjernet det nuværende underlag
  • Gravet ud
  • stabilgrus
  • asfalteret et nyt underlag
  • renoveret nuværende mur. (kan den evt. udvides så der kan være to spillere på en gang?)
  • Malet muren
  • nyt hegn i toppen af muren

Er der nogen der kan hjælpe med det? Evt. være tovholder på projektet? Pege os i den rigtige retning.

Fakta er at den nuværende slåmur ikke dur til noget. Skal den måske nedlægges? Det vil også være synd synes vi i bestyrelsen.

Kontakt venligst Michael Jensen på 51519253 eller michaelhaaber@yahoo.dk hvis du/I har lyst til at hjælpe os.

På forhånd tak for den overvældende interesse jeg kan fornemme der kommer på dette opslag. :-D

Rigtig god weekend!