Hjælp tennisklubben med bankospil til havnebyfesten

10. august 2019 20:16 , af Lillian Hansen

Kære medlemmer

Vi har igen i år fået mulighed for at tjene lidt til klubkassen ved at stå for bankospillet til havnebyfesten i Støvring torsdag d. 29. August 2019.

Vi skal stille med 7 personer  torsdag aften kl 17.30 - 21.15 - der står kl. 18-21 i programmet, men vi mødes lidt før og får styr på hvem der gør hvad, og efterfølgende skal vi bruge ca. 15  minutter på oprydning.

6 personer står for at afvikle bankospillet og 1 står i baren og sælger drikkevarer før og under bankospillet..

Det vi skal stå for er:

Salg af plader

opråb af numre

sætte numre på plade for opråberen

tjekke vinderbanko og dele gaver ud

Indsamling af plader bagefter

Barvagt

Der er en sodavand/øl til alle hjælpere, og klubben giver gerne en sandwich eller lign. til alle hjælpere inden start.

Har i bare lyst til at hygge, skal i endelig komme ned og deltage i bankospillet - vi kan ikke favorisere jer, men vi skal nok tage os godt af jer - det var virkelig fine præmier sidste år, så mon ikke der også er det i år ;-)

Skriv til lillian.oplev@gmail.com eller sms til mig på 61668840. Vi fordeler opgaverne på dagen :-)

Hilsen Bestyrelsen