Spil og spis 2016

8. maj 2016 13:24 , af Lillian Hansen

Så blev det sommer og sol, og vi har Onsdagsspil og spis hver onsdag (med tennisvejr) i hele maj-måned og i år også lidt af juni :-)

Det er for børn med deres forældre (eller bedsteforældre/mostre/onkler osv), og man behøver ikke være medlem, for vi vil gerne, at I evt. tager naboen og deres børn med også, så så mange som muligt kan få øjnene op for, hvor skønt det er at spille tennis!
Banerne er åbne fra kl. 17-18, og så må I bare fordele jer, hvor der er plads. Succesen kræver, at I giver plads til hinanden, og at I ikke forventer at spille en almindelig tenniskamp, men øver spillet over mindre baner og med mange andre på banen - forhåbentlig:-)
Man møder op i tennissko – ikke løbesko, da det ødelægger banerne, og skoene bliver røde af grusset - og så kan ketsjere og bolde lånes af klubben, hvis man ikke har selv.

Af hensyn til maden, kræves der tilmelding senest dagen før, dvs tirsdag kl. 24.00, men så står maden til gengæld også klar på bordet når I er færdige med at spille kl. 18! Der er vandkander, men der kan også købes øl eller sodavand til 10,-. Kontant afregning til Lillian på dagen, eller betal på Swipp 28424408
Skriv også lige et tlf.nr på tilmeldingen, i tilfælde af aflysning. Det kan jo ske pga vejret .

Pris: Børn gratis  Voksne 25,-

Mail til: