Davis Cup kampe i Århus

16. august 2017 21:28 , af Lillian Hansen

Skal I en tur til Århus og opleve stemningen ved en Davis Cup kamp???

Der kan købes billetter her via det link, der er i nedenstående tekst. Vi har købt til fredag eftermiddag, og de kostede 65,- pr billet, så det er ikke en formue for at se godt tennisspil og få en på opleveren :-)

Hilsen Lillian

Headerbjælke

Davis Cup i Ceres Arena d. 15.-17. september

Vi håber på at se en masse tilskuere til vores nært forestående Davis Cup-kamp mod Sydafrika i Ceres Arena i Aarhus, der bliver en tennisfest uden lige. Kom og støt de danske drenge til en sejr og dermed en oprykning til Europa/Afrika, gruppe I.

Har I ikke allerede sikret jer billetter til kampen, så gør det via knappen herunder. Den giver jer en rabat forbeholdt medlemmer under Dansk Tennis Forbund.
Køb billetter

Gratis Davis Cup-plakater til juniorer

Som klub under Dansk Tennis Forbund har I nu mulighed for at få gratis Davis Cup-plakater til jeres junior-spillere i klubben. Dette får I ved at gøre følgende:
  • Arranger en fælles klubtur for jeres juniorer til Davis Cup-kampene.
  • Lav et samlet køb på billetterne på Ticketmaster via klublinket.
  • Kontakt os.
Skriv en mail til os og vedhæft dokumentation for jeres køb af billetter, så sørger vi for, der ligger plakater klar til jer i indgangen. Tilbuddet er gældende uanset om man køber billetter til en enkelt dag eller partoutkort.

Davis Cup-konkurrencer

I hele weekenden vil der være mulighed for at deltage i konkurrencer. Hver dag afholder vi en ny konkurrence, hvor vi trækker én heldig vinder. Man har mulighed for at vinde følgende:
  • Fredag: HEAD autografbold signeret af Davis Cup-spillerne
  • Lørdag: HEAD t-shirt signeret af Davis Cup-spillerne
  • Søndag: Powerbank fra Dansk Tennis Forbund
Alle der deltager i ovenstående konkurrencer vil få ét lod pr. konkurrence i puljen i den helt store konkurrence. Hvad man vinder der - ja, det løfter vi sløret for i Ceres Arena d. 15.-17. september.