Børnefødselsdag i tennisklubben

17. april 2017 16:09 , af Lillian Hansen

For medlemmer er det muligt at låne tennisklubbens faciliteter til at afholde børnefødselsdag for klassen, vennerne eller familien for kun 100,- (til slidtage, strøm, papir og vask). Har I spørgsmål i forhold til ovn (instruktion er på indersiden af lågen i skabet ovenover), induktionskomfur eller lign, kan Lillian kontaktes på tlf. 61668840. Der er stole til 26 men ekstra plastikstole. Porcelæn og bestik er til ca 35, og der er selvfølgelig opvaskemaskine. I står selv for at gøre klar til fødselsdagen, og rydde op, tømme opvaskemaskine og gøre rent bagefter også.

Vi har forskellige legeredskaber, som I kan låne.

I kontakter formanden Lillian Hansen (lillian.oplev@gmail.com eller sms/ring 61668840) og spørger om det er muligt på den valgte dag - spørg gerne i god tid :-) Vi booker så banerne (dem I har brug for) i det tidsrum I gerne vil bruge dem og skriver, det er til børnefødselsdag, så andre medlemmer dermed ved, at huset også er i brug til dette. Vi sørger for at der er bolde og ketchere ude til jer. Vil I gerne låne nogle af vores legeredskaber, kan vi aftale de bliver sat ud også!

Vi forventer selvfølgelig alt bliver efterladt som da I kom, dvs fejede/vandede baner, affald i container ol.

Mvh. Bestyrelsen